شهدا می ببیند؛

درد دل همسر شهید در خصوص بی تفاوتی مسئولان در ارزوئیه

همسر شهید علی پرمو، از شهدای شهرستان ارزوئیه در روستای حیدر آباد از وضعیت نابسامان اطراف مزار شهید و بی تفاوتی مسوولان در شهرستان ارزوئیه درد دل می کند.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۴۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  ماهرخ بیژنی، همسر شهید علی پرمو، از شهدای گمنام شهرستان ارزوئیه در روستای حیدر آباد از وضعیت نابسامان اطراف مزار شهید و بی تفاوتی مسوولان در شهرستان ارزوئیه درد دل می کند.
این شهید بزرگوار تنها شهید روستای حیدرآباد شهرستان است، ولی مسوولین شهرستان از کمک رسانی و آبادانی این مزار شهید سر باز می زنند و از آنجا که این شهید از پدر و مادرش فوت شده اند و تنها وارث ایشان خانمش میی باشد، این خانم از تلاشهای بی نتیجه اش برای ایجاد یک بنای یاد بود مناسب و جاده سازی مناسب به حرم شهیدگله دارد و می گوید: نه تنها اراف مزار را فضا سازی مناسب نکردند بلکه راه مناسبی برای رفتن به این مکان وجود ندارد و چیزی جز خاک چیزی دیده نمی شود.
بیژنی ضمن ابراز گله مندی از مسئولین اداره برق شهرستان گفت: تا بحال بارها برای این امر مهم به اداره برق شهرستان، در تهیه برق لازم مراجعه کرده ایم که تنها از مسوول این اداره کمبود بودجه را شنیده ایم که هزینه برق کشی به گلزار شهید را حدود ۳۰ میلیون تومان برآورد کردند و ما این بودجه را نداریم.
وی در ادامه ابراز داشت:حتی یکبار پدر پیر بنده را که نامه رییس اداره بنیاد شهید شهرستان در خصوص برق رسانی به گلزار این شهید عزیز از مسوول اداره برق را پیگیری می کردند با برخورد نامناسب این مسوول مواجهه شدند و ایشان از در اتاقشان بیرون کردند.
همسر شهید برمو  ادامه داد: ما از مسوول بنیاد شهید و امام جمعه شهرستان که ما یاری می رسانند و درخواستهای ما را پیگیری می کنند رضایت کامل داریم، ولی از مسولین دیگر ناراضی هستیم، چرا که به خانواده شهدا اهمیت نمی دهند، می خواهیم مسوول ارشد شهرستان پیگیر امور ما باشد ولی تا بحال از وی چیزی ندیده ایم و به ما اهمیت نمی دهند.
این همسر شهید در ادامه همچنین مطرح کرد: مسولان بدانند که اگر امروز بر صندلی ریاست تکیه زده اند همه از برکت خون شهدا ولایت است وگر امروز این صندلیها به آقان نمی رسید.
وی در خصوص  عدم پیگیری مسوولان در پی تخریب سقف منزلش در اثر باران چند ماه گذشته اظهار داشت: خانه ام در اثر بارانهای شدید چند وقت گذشته سقفش تخریب شده است، در هنگام بارندگی به هلال احمر و ادارات مسوول مراجعه کردیم ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تنها از شهرستان بافت توسط بنیاد شهید پلاستیک فرستاده شد ولی آقایان مسوول در شهرستان هیج توجهی در قبال تخریب خانه شهید ندارند، مادر و خواهر این شهید در کنار ایشان دفن هستند ای کاش که مسولی گوش شنوا داشت، متاسفانه سقف این خانه هنوز ایزوگام نشده است چرا که بودجه کافی برای این امر را نداریم، مسولان آگاه باشند که هم شهدا و هم خدا امور آنها را می بینند امروز این مسوولین تا بحال شرمنده شهدا هستند.
لازم بذکر است شهید علی پرمو متولد ۱/۴/۱۳۴۰ در روستای حیدرآباد هسنتد و تاریخ شهادت وی ۱۳۶۲/۴/۶ در منطقه عملیاتی غرب کشور کردستان به شهادت رسید.

     

 

ارسال نظرات